Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 20 december 2021

ALLTSÅ MINA ULLTOTTAR!

 En härlig dag, grönt ute men tro inte att mina ulltottar lämnar stallet för det!!  Jag fick lockat ut dom med äpplen.



Äntligen var de ute i hagen…..en stund åtminstone.


Så skönt att komma hem, efter att ha varit en tur in till byn. Vill helst slippa att lämna gården, slippa folksamlingar, för det där med avstånd verkar vara helt glömt. Varken kräksjuka eller corona vill jag ha som julklapp.


Kände mig rätt ensam med att bära munskydd, jag förstår det inte….


Vem är det som tittar in till mig i lusthuset?… jo Lasse och det övriga gänget av ulltottar. Jag är populär eller snarare äpplena.


Jag ger upp, de får vara inne i sitt stall….jag har då några hem kära ulltottar, som inte är som alla andra ulltottar.

Kram från en som tänker hålla  sig  hemma / Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: