Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 30 juli 2021

HEMMA IGEN PÅ LILJEGÅRDEN

 Så har jag satt fötterna igen på Liljegården, efter min lill semester i Helsingör.



Jag har verkligen kopplat av, blivit uppassad, ätit gott, många bad och lite shopping.


J. har skött allt bra här hemma, för alla djuren levde när jag kom hem. Någon sväng om med dammsugaren i huset, hade han helt glömt av, men vad då?


Tänk att jag har blivit oldemor (gammelmormor), till en liten Aurora i natt, fantastiskt att få uppleva det, ja så underbart!



Kände mig lite handlings förlamad när jag kom hem, ja man vänjer sig kvickt vid den där friheten utan måsten.
 Började med att ta upp jakten på alla dammråttorna av hundhår i huset…så nu liknar det ett hem igen!!



En natt, sedan är jag tillbaka i verkligheten igen och allt rullar på som vanligt.


Trots lite höstligt väder, behagar de där hönsen inte gå in och natta sig, så jag avslutar dagen med en hönsjakt.

Kram från Ingela

1 kommentar:

  1. Borta bra men hemma bäst :) Du var nog efterlängtad av alla fyrbenta och tvåbenta!
    HÄRLIGA bilder du bjuder på Ingela, livet på landet...
    KRAM Titti

    SvaraRadera

Kommentar: