Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 28 juli 2021

HELSINGÖR

 Lämnat lantlivet för några dagars semester i mitt älskade Helsingör….två år sedan senast.


Bara tänka på mig själv, inga måsten med djur. Dotterns och svärsonens ”Badhotell” här över, är avkoppling för mig.


Känns lyxigt att bara svepa en handduk om mig och gå ner för att ta ett dopp! Slippa alla stickande flygfän, bara det… är guld värt!!


J. har varit här över några dagar innan mig och är nu hemma igen hos djuren. 



Sådant är livet med djur, det går liksom inte, att bara ta djuren under ärmen och ge sig iväg!….men livet med djur är självvalt.

Jag känner mig hemma här över också och hade inte haft något emot att bosätta mig här. 

Men, men… lantlivet väntar!

Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. Så skönt att få några dagar att bara rå om sig själv...och i härliga Helsingör också! Ser ljuvligt ut!
    Må väl :)
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: