Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 juli 2021

NU KAN DET REGNA.

 Nästan allt är målat utomhus, så nu får det gärna regna.


Slutet av juli, nog märks det att kvällarna så smått blir mörkare.Hönsen har inte vett att gå in på kvällarna, så jag springer runt här i skymningen som en förvirrad höna och jagar höns!! In ska de, för jag tänker då inte bjuda Micke räv på någon höns stek.


Undrar om ett regn kan få bort de förbaskade flygfän, för  jag liknar en nåldyna och jisses vad det kliar. Myggorna … blir jag tokig av, precis när jag har lagt mig och ska se en film hörs deras surrande…. ja så vad det kört med både film och nattsömn!!



Åt två av vinbären när jag plockade, munnen svullnade upp till en fläskläpp. Här behövs det inte något botex  för att förstora läpparna…. det fixas enkelt med vinbär!


Vinbär på flaska till den som vill ha ett naturligt allternativ till botex!…Ha,ha!!!


Imorgon går vi in i julis sista vecka, fattar det inte.

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: