Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 31 maj 2020

VÄL ATT JAG HÅLLER IGÅNG!!

Nu när umgänget är begränsat, slinker det ner extra mycket godsaker i magen. Inte helt fel, måste ju ha något att trösta mig med i dessa tider!!
Ska nog inte skylla på Corona...”det ska vara gott att leva, annars kan det kvitta”!



Väl att ogräset håller mig igång,  för det vill jag lova att det gör! Annars stor risk att jag hade rullat fram hi, hi!!






Söndag idag, men inte vilken söndag som helst för idag är det min dag ....morsdag! Så jag plockar mig en bukett med liljekonvaljer och så firar jag dagen som vilken annan dag som helst!






Jag fick inte bara liljekonvaljer med mig hem...ett antal myggbett följde med på köpet!


Ha en fin dag!
Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja äta är man bra på hi hi...unna sig också! Men så får det vara. Ja ogräset tar aldrig vila minsann. Kan man lära hönsen att sprätta upp ogräset tro?? Nää det är mer intresserade av sköna jordbad i mina bästa rabatter!
    Ljuvlig liten bukett du plockade, den var nog värd några myggbett...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: