Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 22 maj 2020

LUKTÄRTOR ÄR BARA ETT MÅSTE!

Vad är en sommar, utan en bukett med luktärter på bordet??...inte någon sommar om du frågar mig.
Så tacksamma, ju mer jag plockar, ju mer blommar de...visst är det  fantastiskt!
Så idag åkte det ner lite  fröer i jorden, nu är det bara till att vänta på att den där sommar känslan ska infinna sig...sååå se till att gro!



Mitt misslyckande med tomat och gurkplantorna i drivhuset, ser jag som ett steg mot att lyckas!
För hur många gånger misslyckades inte han, som uppfann  telefonen??







Dagarna har gått med att ta nya tag, planterat nya plantor i drivhuset, sått fröer.... rensat ogräs i rabatterna, mindre roligt!!


Misslyckanden ger inspiration till att lyckas!!





Så nu är det bara till att vänta och se hur det kommer till att gå!
Du får ha en fortsatt skön helg!
Kram från mig/Ingela 

1 kommentar:

  1. Här misslyckas det ofta!! Sår för sent osv osv...
    Luktärter är ett måste, kanske jag lyckas i år med dom? Vi får se.
    Ha en finfin lördag :)
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: