Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 24 maj 2020

GLÄDJE FÖR NÅGRA

Söndagen bjuder på välkommet regn för mig, ja jag vet, att alla inte tycker som jag....men en och annan solstråle tittar allt  fram.
Efter regn kommer sol, kanske ingen tröst för dig..om en ny arbetsvecka väntar.



Nog smakar de första egenodlade rädisorna gudomligt, inbillning kanske? Strunt samma, sååå goda, fast där håller inte hönsen med mig...Kräsna höns !!!



Blasten däremot föll pyttorna i smaken, inget går till spillo, vi delar på det goda. 


Jag tänker ta det lugnt idag, se hur det frodas i drivhuset hi, hi!!
Bara göra måstena hos djuren, plocka ägg hos hönsen, som sedan ska skickas för kläckning i Värmland.



Någon söndags stek blir det inte idag, hamburgare med nybakat bröd får duga!
Imorgon ny vecka, se det som nya utmaningar.
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: