Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 10 maj 2020

HATAT OGRÄS, MEN SÅ VACKERT!

Hagarna böljar av gula rosor. Jag  glömmer ordet mask framför...för visst är de vackra där de står likt solar?


Jag skulle plockat till marmeladen, men det får vänta tills imorgon.
Som du säkert vet, blir fingrarna allt annat än vackra när de plockas, imorgon ska jag på ett läkarbesök..då helst med rena fingrar.



Hagarna och vägkanterna levererar, bara till att plocka!


 I kväll ska jag göra något ovanligt! Ställa väckarklockan till imorgon bitti, för då kommer min hovslagare till hästarna.
På tal om skor till hästarna, så kanske jag också hade behövt ett par...men först till hästarna.


Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Har aldrig smakat maskrosmarmelad faktiskt, gott? Ja klart kusarna ska ha nya skor först ha ha. Känner igen det där!!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: