Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 12 april 2018

SOM ETT BREV....


 .....på posten kom den till mig  förkylningen med feber... mitt i lammningen.
Ett svagt lamm som flaskmatades dag som natt i två dygn... men som till slut fick somna in. 
Detta när jag helst hade önskat att få ligga nerbäddad i en säng.


  

Lever jag  lantlivet, då är det en självklarhet att djuren ska ha sitt och det där med sängen är bara till att glömma!


Lyckad lammning, gör att jag liksom glömmer allt annat......det är en dunder medicin mot alla krämpor kan jag lova dig!!   




Mannen är till bra hjälp  när det gäller ulltottarna ...... hästarna får jag ta själv, såvida jag inte vill bli av med honom på ett enkelt sätt och det vill jag ju inte.
Det ska bli rätt så gott att krypa ner under täcket ikväll. 

Kram från mig /Ingela 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: