Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 15 april 2018

NU VÄNDER JAG BLADET


Äntligen måndag... efter en söndag som var så där, vilket inte hör till ovanligheterna.




Men jag tog mig igenom den och nu är det min favorit dag, den kan knappast bli  något annat än bra!.... även om jag kommer att hosta mig igenom dagen. 



Jag lyckades igår med att ta ett par spadtag i den där rabatten, men fy vilket slit!
Tror att lite av mina positiva tankar håller på att flyga sin kos, nej så lätt ska du banne mig inte ge upp, ut och gräv heja, heja!! 
På med handskarna och fatta tag i spaden!! 


Du får ha en fin start på veckan, den blir oftast vad man själv gör den till.  Här ska det grävas, det är väl en bra början... på det som inte bara ska förbli en dröm om rosor. 

Kram från /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: