Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 24 april 2018

NU ÄR DET BARA TILL ATT VÄNTA.

Äntligen är tjugoen rosenbuskar och fyrtioåtta lavendelplantor i jorden, så nu lilla kattfröken kan jag lägga spaden på hyllan.



Jag har följt alla konstens regler, med gödning, rosenjord och jag vet inte allt.... så nu är det bara till att vänta och se!





Om det bara blir till skit, då ska jag inte hålla i en spade mer..... det lovar jag.



Men ännu lever jag på drömmen, skam den som ger sig..... min envishet ger kanske resultat. 

Kram från Ingela 

2 kommentarer:

  1. God morgon Ingela!!
    Åh vad du är ihärdig, himla duktig med dina planteringar... De kan inte mer än att börja växa - de har ju kommit till rena rama "himmel-riket" av planteringar!! Själv köpte jag 3 tomatplantor nu när jag var till Örebro...de ska snart få komma i större krukor *L* när jag får lust hihi. Ha en underbar dag vännen - kramiz Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Det lär vi få se hur detta blir, är då rakt inte född med gröna fingrar, kanske att det räcker med min envishet ha, ha!! 😄
    Ha det gott ❤️ Kram /Ingela

    SvaraRadera

Kommentar: