Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 15 april 2018

SKA SÄTTA FRAM SPADEN, ALLTID NÅGOT!

Borde!!.. sätta fart om det ska bli till något!



Mandelpotatisen borde vara i jorden, rabatterna längsmed stallet skall grävas bort......för där ska det planteras rosor, ja du läste rätt! 
Jag måste ha slagit huvudet på en spik  för hur ska nu detta gå till, jag och rosor..... får väl se om min optimism räcker hela vägen? 
Ja, ja nu var det liksom bara en rabatt och inte en hel trädgård!







Den förbaskade förkylningen som inte riktigt vill släppa, gör mig en aning stressad.... jag vill så mycket! 
Jag kan ju ställa fram spaden, så är jag iallafall på väg.


Kanske det blir ett och annat spad tag? 

Ha det gott och gör något bra av din dag. 

Kram från mig till dig /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: