Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 21 april 2018

ÄLSKADE HÄST

Jag har inte haft ork att rida för den jädrans hostan som följde med  influensan.


Men nu var det tid att äntligen få ge mig ut..... vad jag har saknat och längtat efter detta. 


Borstar och borstar, hur mycket vinterpäls finns det egentligen?...... det tar ju aldrig slut vännen. 


Älskade häst, du är så klok....du är min klippa  som jag kan luta mig mot i såväl motgång som medgång , du lyssnar så tålmodigt .....


 Du bär mig på din rygg, så många upplevelser som du och jag har delat  och många fler ska det bli.


Vi fick en härlig tur med sol och fågelsång, hur underbart kan livet egentligen vara?
Det gäller att ta vara på de små tingen. 
Ha det gott och njut av livet. 

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: