Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 13 april 2018

AV DESSA FICK GÅRDEN SITT NAMN

                         ”Liljegården”

Solen har gjort sitt, så nu sätter de fart....de sticker upp som små solar lite här och där.....för se här är det inte någon välplanerad trädgård.
Jag kör den vilda stilen.... av ren lathet! 





Men tänk att få vandra omkring i en riktigt gammaldags trädgård,  full med  dofter av lavendel, vita och rosa rosor...men det lär förbli en dröm. 
Ja för hur skulle jag hinna? 
Läser ordspråket som står på köks väggen och det är så sant.... eller hur? 

Jag gläds åt vad jag har och känner mig lycklig med det! 










Du får ta vara på dagen och som jag glädjas åt vad du har, det är kanske den där rosenträdgården? Alla har vi något att glädjas åt! 

Kram från mig /Ingela 



2 kommentarer:

  1. Åhhh dina bilder! HELT ljuvliga :) Liljegården...vilket passande namn. Nu stundar helg, sååå skönt. Lite sol och vila skulle sitta fint och sen ska jag mata tidernas suraste bagge - med livet som insats ha ha.
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du ,vad jag en amatör blir glad över din kommentar Titti!!
    Ja se upp, med den där surbaggen, jag talar som du säkert vet av erfarenhet!!!
    Ha nu en underbar helg med sol och lite vårvärme.
    Kram från / Ingela

    SvaraRadera

Kommentar: