Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 29 november 2017

MORGONSTUND!

Vaknar och hoppar i kläderna, för att sedan gå ut i den tidiga morgonluften.
Simmar nästan ut till stallet, där en liten ulltott förväntansfullt står på tå och kikar ut genom fönstret. 



Tala om att vara väntad av ett gäng ulltottar. 



Dagen kan inte börja bättre om du frågar mig. Det är sådana här små ögonblick,  som gör livet så fantastiskt. 
Kan man annat än smälta för denna blicken? 

Det är inte så mitt liv bara handlar om djuren, även om de tar mycket av min tid. 




Tro det eller ej, men djuren ger mig massor av energi till att göra så mycket annat ... jag ser inte all skötsel som något arbetsamt, även om det är tungt... för mig är det "livskvalite"! 

Dags att gå vidare in till hästarna. Jag möts som alltid av ett välkommet gnäggande när jag öppnar stalldörren. 







Alla nöjda och belåtna,då är jag också nöjd! 
Nu tar vi an oss dagen och gör den till något bra. 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: