Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 16 november 2017

DOFT AV GRAN OCH HYACINTER

In till byn för att köpa några fler hyacinter hos Marindagården.  

Helt underbart att bara gå omkring där inne...så inspirerande och alltid lika läcker skyltning!...  


Doften av gran och hyacinter gjorde inte saken sämre... helt underbart!
Det blev bara några  hyacinter idag, men det lär  garanterat bli fler besök där..innan jul. 




Ännu får Hyacinter och pepparkakor ge försmak på vad som komma skall.... men tiden går fort du, så snart skulle jag kanske se till att binda några dörrkransar.
Årets gran ska också väljas ut i skogen, ifall, ifall det nu skulle bli snö innan den ska huggas. 
Jag vill, vill,.. ha en vit jul, ja vem vill inte det?... i värsta fall så får det bli snö på sprayburk!!.. hi, hi! 


Längtar så till att få sätta upp ljusslingorna  på verandan, nu när vi är inne i mörka november... men jag får försöka lugna mig, ack så svårt!! Får väl se hur länge jag kan hålla mig. 

Ha det gott!
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: