Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 19 november 2017

DRÖMMA...


... om snö fick jag göra, då jag tittade ut genom fönstret imorse , grått och regnigt som vanligt här nere i Skåne.... kan inte bli annat än trött på detta evigt regnande!!    


Söndag...en dag som alla andra, här hemma på gården, nästan i varje fall. 
Hela helgen har jag haft egentid....visst är det  skönt ibland, att bara kunna få  rå sig själv. 
Ikväll kommer mannen åter hem och allt blir då som vanligt igen... 



Körde en tur upp till skogen, fick plockat tall och lingonris med mig hem.  


Så helgen har varit lugn och skön... i stort sett så har jag bara gått runt här och skrotat.... bakat lite bullar och skött djuren här på gården. 
Jag hoppas att din helg också har varit skön, du har kanske fått njuta av vinterväder. 
Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: