Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 4 oktober 2017

"HOTELLSVIT"... NEJ EN ENRUMMARE !


Alla behöver vi tid för reflektioner, den tiden tar jag mig på morgonen med en mugg kaffe, när hästarna är utsläppta.  



Här föds både bra och dåliga idéer.
Fullproppad med energi tar jag sedan tag i dagen, som jag vanligt vis börjar ute i stallet.  



All målning är jag klar med i ulltottarnas vinterbostad
vitt och fint så länge det nu varar. 
Här inspekteras det av ulltottarna, som tydligen föredrog att ge sig ut till regnvädret istället.... vad inbillade de sig??? att det skulle vara värsta "hotellsviten" och så var det bara en enkel enrummare! 😊 


Nu tar vi tag i dagen gott folk. Här blir det att hoppa i regnkläderna. 
Ha det gott!
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: