Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 28 oktober 2017

HÅLL I HATTEN 👒HJÄLP VAD DET HAR BLÅST IDAG!🍂

Jag höll på att blåsa iväg imorse....friska vindar som heter duga!! Det gällde att hålla i hatten,om jag nu  hade haft någon, det blev istället att dra mössan långt ner över öronen. 




Dagen har rullat på som vanligt ibland ulltottar och hästar,för här spelar det ingen roll vad det är för dag




Ska se och ta mig i kragen ikväll, med att åtminstone läsa lite ur bok traven... som ligger här på soffbordet och ger mig dåligt samvete!  
Jag har så svårt med att ta mig tid till detta... intalar mig varje dag att ikväll så ska jag se och ta itu med böckerna..... kvällen kommer och tusen andra saker händer och bokhögen ligger fortfarande kvar där den ligger!! 




Men nu så, ska jag.... medan vinden viner här runt husknuten!!!  


 Ha det gott! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: