Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 24 oktober 2017

BLIR SÅ DÄR HÄRLIGT VARM ENDA IN I SJÄLEN

Vad får mig att känna så, undrar du kanske?
Inte är det några döda ting som kan skapa denna känslan....bättre upp får det allt vara!   

Men att se katten som valde att flytta hit, ligga sovande tyggt ihopprullad  i korgen som jag har bäddat åt honom ..det gör mig varm i hela kroppen! 

Höra ljudet av hästarnas  nöjda  tuggade på sitt morgonhö..är så rogivande! 





Ett gäng bhääande ulltottar som står och väntar på mig,då jag kommer med hö..
känns så välkomnande.  




Dricka en mugg kaffe med två hundar liggande tryggt vid mina ben och se ut hur småfåglarna äter utav solrosfröna som jag har lagt ut på morgonen. 
Kan jag börja min dag bättre?... Nej inte om du frågar mig, det är sådana små upplevelser som får mig att känna mig varm enda in i själen och ger mig energi.    







Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: