Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 16 april 2022

HÄR HJÄLPS VI ÅT!

 Det gäller att inte ha fågelskräck när en hel flock fåglar kommer flygande så fort de får syn på att jag tar ut hästarna på morgonen. De har säkert suttit i ett av träden här och bara väntat på oss!



Ännu har de inte gett sig på min peruk, ja de skulle bara våga. Jag tar tacksamt emot hjälpen att rykta hästarna.


Det känns som ett evighets jobb, hur mycket vinterpäls finns det egentligen som ska av??


Många kvällar har jag tillbringat ute i stallet och flera lär det bli….pust!!


Förstår inte varför fåglarna ratar allt häst hår som jag har lagt ut till dom? De är tydligen kräsna.


Kan inte låta bli att fundera på om de där vandrande pinnarna behöver ryktas….

Ha en fortsatt skön påsk helg!

Kram från Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: