Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 13 april 2022

HÄR HAR VI SMYGSTARTAT!

 Jag pyntar inte mycket till påsk, men ute i hönshuset har hönan smygstartat med lite påsk kycklingar.







I hagen springer det omkring ystra små ulltottar.


I Trädgården blommar det med tusentals påskliljor.

Några krokusar tittar upp, men inte där jag planterade dom.  Ja på Liljegården är det ingen reda när det gäller blommor, de kommer upp precis där de vill!!






Påskägget är fyllt med godis, som jag ska försöka spara till påsk….hur det blir ???? Jag tror att jag smygstartar!

Ja det här var lite av vårt påsk pynt!

Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. Men jösses så söta! Kycklingarna! Ja lammungarna också!!! Du har verkligen ett paradis av djur och blommor på landet Ingela...
    GLAD PÅSK och stor kram från ett soligt Öland & Titti

    SvaraRadera

Kommentar: