Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 8 april 2022

FREDAG IGEN!

 Jag hänger inte med, måndag och sedan fredag….vart tog de andra dagarna vägen?  


Tänk att snart ska fruktträden blomma, och ljudet höras av surrande bi och humlor. Vad jag längtar efter detta, när jag tittar ut och ser snöflingorna singla ner.


Jag drömmer mig bort medans jag drar mössan långt ner över öronen, för att sedan ge mig ut med en av hundarna…brrrr!!!

Inte något vidare nu, med dyngiga hund tassar varje gång de har varit ute!




De små vågade sig ut i dag mellan skurarna av regn och snö för första gången…..så spännande!! 

Kram från Ingela 

1 kommentar:

  1. Ja detta aprilväder...värre än någonsin och svinkallt! Ja här är mössan fortfarande på och jag eldar för full för att inte frysa fast i soffan :)
    Nu får vi hoppas på varmare tider Ingela!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: