Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 30 april 2022

BLEV INTE SOM JAG TÄNKT!

 Tanken var att jag skulle rykta alla fem hästarna.



Så jag hämtade först in Pjakkur, så här långt allting bra.


Ryktar och ryktar jag ser liksom inget slut Pjakkur, när ska vinter pälsen ta slut?




Så var det Mulles tur för en omgång med borsten….ja det var två hästar. Bara tre stycken till!


När jag skulle hämta in nummer tre, var det som om någon hade satt en raket i ändan på dom! I full galopp satte hela gänget iväg och sprängde stängslets trådarna  så att stolparna flög all världens väg!  J. fick komma för att slå i nya stolpar och dra nya stängseltrådar, under tiden fick jag hålla koll på hästarna.





Det blir inte alltid som man har tänkt sig….jädrans hästar!!!


Så det blev bara två hästar som blev ryktade idag.

Kram från Ingela 


1 kommentar:

  1. Undrar vad som skrämde dom eller var de bara busiga och inte ville ryktas? Härliga bilder och det finns ALLTID något att göra när man har djur :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: