Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 2 april 2022

BRRRR!

 

Ja fy så kalla morgnar brrrr! Fingrarna  fryser till istappar som håller på att brytas av, om jag stöter till något när jag tar ut hästarna!


Bättre är det inne hos ulltottarna, närmast behagligt om jag jämför. Full fart är det på de små där inne!


Syskonen håller ihop, inte så konstigt efter fem månader tillsammans i magen på sin mamma.


Vårstädning ute här idag, lite roligare än städning inne i huset. Den städningen tar jag en dag när inte solen skiner, så låt dammråttorna  föröka sig där inne i lugn och ro… jag ska då inte störa!




Trots att vi har haft nätter med tolv minus grader, vågade jag mig på att plantera några penséer.




Jag längtar att få börja plantera ute i växthuset, men just nu känns det väldigt långt borta.

Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: