Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 3 februari 2022

ZOOLOGISK HAVE

 Jag tror att det hade varit lättare att ordna barnvakt, men nu har jag inga barn som behöver passas. Men några djur har jag, kan förstås inte räkna dom på mina fingrar…de räcker liksom inte riktigt till!!


Det är inte helt lätt att få djurvakt, även om det bara gäller för en dag och tillika så klart är det en vanlig arbetsdag!

En tilltänkt är rädd för hästar, en annan för baggen o ulltottarna och nästa har fågelfobi, ha,ha!! 

Ja det är inte lätt!


Nu hade den där, vandrande pinnen varit guld värd, när man måste lämna gården….för en begravning i Danmark.

 

Det kommer att fixas….ja det måste gå, så är det bara.




Så är det när man har liten  zoologisk have….men jag klagar inte för det är ju självvalt. 





Kram från Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: