Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 10 februari 2022

VAD JAG HAR LÄNGTAT!

 Efter att få träffas igen här på veckomiddag. Fortfarande låg några hemma i covid, men det blev veckomiddag iallafall!!


Det var två till som tyckte äntligen!  Ja nu måste det väl snart bli slut på denna dryga pandemin.



Den första tanden hade börjat  att sticka upp på lilla Aurora. Hon kunde inte låta bli att känna efter med tungan, därav hennes bestämda min.



Vem kan motstå Elsa Beskow härliga bilder, inte jag. Så självklart kunde jag inte motstå en servis  med Tomtebybarnen till Aurora.


Även om man är liten, ska man  få smaka på middagen….små smak portioner var populärt!



Jag behöver knappast berätta, att det var helt underbart att få träffas igen.

Kram från Ingela  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: