Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 31 oktober 2021

FÅR ÅRET HAR BÖRJAT!

 Igår kväll tog jag tag i det som inte är lika roligt som att ta bilder….att ta mig tid att radera  bilder i kameran. Innan kameran sprängs!!!


Söndag igen och jag frågar mig samma sak ”alltså vart tog veckan vägen”??

J. är iväg och jagar. Jag började min morgon så här. Kämpade  med en häst, som inte ville att jag gav honom  sin ögonsalva….en rätt ojämn kamp. (ögoninflammation). 

Lilla Wilda tålig o duktig som alltid, när hon ska ha sin dagliga medicin mot Ppid


Nu har jag släppt baggen Pontus in till tjejerna, så nu har får året börjat här.  Detta året ska bara tre ulltottar betäckas, lilla Lycka får vänta ännu ett år innan det är tid för henne.
Hittade denna bilden från i våras på lilla Lycka, tillsammans med sin adoptiv mor.


 Då var hon svart, nu är hon grå precis som mor Tova. 


Kram från Ingela 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: