Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 8 oktober 2021

NYA GLASÖGON O TORSDAGS MIDDAG.

 Gårdagen sprang iväg, först alla gård sysslorna sedan in  till stan för att hämta mina nya glasögon. Går för tillfället omkring som i en DYR  fylla, inte lätt det där med att vänja sig vid nya brillor. 

Det var ju torsdag igår, den är alltid efterlängtad, för då är det middag här tillsammans med våra kära.Få rå om barn, barnbarn, barnbarnsbarn och svärsöner, är nog veckans höjdpunkt.







Snurrigt även idag, väl att ingen såg mig ute i stallet, kunde lätt misstolkas, när jag vinglade runt i boxarna. Bara till att hoppas att hjärnan snart ställer om sig efter styrkan på mina nya brillor.Väl att jag tillhör den envisa sorten och inte ger upp.


Kärlek i luften, men på lite avstånd, Pontus du får allt lugna dig lite till!




Vilja har övergett de andra ulltottarna, för att vara i närheten av sin Pontus….ja se den kärleken.

Kram från Ingela 




1 kommentar:

  1. Mysiga bilder och vilken ullig kärlek :) Klart hon ville vara nära sin snygga bagge...
    Ja snurr av nya glasögon ja! Samma problem här!! Känns som om jag går med höga benlyft och för stora skor! Ja ögonen ska väl vänja sig men hur lång tid tar det tro, inte kul detta.
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: