Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 april 2021

KALLAR MIG ALLÄTARE.

 Antingen är man katt eller hund människa sägs det. Vår ena dotter har tre underbart söta katter.


Katter går sin egen väg de låter sig inte tämjas så lätt. Jag fick därför nöja mig med att få två på bild.




Den randiga är min favorit, det känns lite mer som om hon passar till mig...älskar randiga katter. 
 

Hos den andra dottern är det hundar som gäll, två stycken små dammvippor. 

Annat än mina två!


Hund eller katt människa.. ja vad är jag?? Plötsligt blev det svårt, vad är jag?


Här finns både stallkatter och hundar, räknar jag sedan alla de andra djuren här på gården... då är jag väl en allätare.


Allätare var väl ett passande namn på mig?
Vad är du? Kanske varken det ena eller det andra?
Men en hejare på växter?
Det är väl så var och en till sitt.
Kram från Ingela 






1 kommentar:

  1. Ja räknas höns?? Ha ha...har haft både katter och hundar, en islandshäst som alltid skenade och stå en blå undulat. Just nu är det bara höns jag har, det räcker. Men kanske en katt så småningom...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: