Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 23 april 2021

FREDAG

 Huga mig vad det har stormat, jag fick gå dubbel vikt, om jag inte vill ha en flygtur.   




Inget väder för en stallkatt, myser hellre i halmen, ja de är allt bra kloka. 
Fredag igen...dagarna bara flyger iväg, fortsätter det i denna takten är det snart höst igen....hemsk tanke!

 Tråkiga nyheter, ännu ett stort utbrott av fågelinfluensan här i Skåne. Det ser verkligen svart ut för hönsen, ska de inte få komma ut i sommar, ja det är verkligen frågan? 

Mitt ständigt dåliga samvete, rabatterna längs med stallet...måste rensa.


Jag tror att vi alla har ett dåligt samvete, för det där som vi inte har hunnit med.... men.
Vad betyder egentligen ogräs i rabatterna eller dammråttorna som dansar i huset?....det finns så mycket här i livet, som är så mycket viktigare .
Njut av nuet, vi vet inte vad morgon dagen har för med sig.
Kram från Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: