Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 26 juni 2020

SLUTAT UPP ATT RÄKNA.

Håller på att bli knäpp, kanske bättre att skriva mera knäpp, på dessa mygg, knott och jag vet inte vad!...Men kliar gör deras bett, när de har försökt att tömma mig på blod! Jag har för längesedan, slutat upp med att räkna betten! Orkar inte i denna värmen.




Inte en enda höna har syns till här utomhus... jag har kloka hönor, som väntade med att gå ut mot kvällen.



Ulltottarna har gjort precis som jag, legat under en lummig grönska.Inte många knop har gjorts idag. Jag har förresten äntligen plockat de först jordgubbarna har aldrig smakat något såå gott hi,hi!!


Osmakligt nog så heter jordgubbs sorten ”Corona”! Jag planterade även vita, lite dumt! Vilka är mogna eller ska mogna , ja det är frågan när jag inte kommer ihåg vilka som är vilka!  



Jordgubbar, sol, bad, ljusa kvällar med knott och mygg. Det kallas väl sommar??

Kram från Ingela 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: