Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 9 mars 2018

VÅRTECKEN OCH HJÄRNGYMPA


Vårtecken i detta hiskliga väder, hmmm  knappast möjligt?? ....jo då, nog har jag hittat! 
Dock inga vårblommor eller liknande , men både hundar och hästar har börjat med att lägga av sin vinter rock..... det om något, är ett första tecken på en kommande vår!! 



Kanske kan någon liten pippi få användning av pälsen, till sin barnkammare....återvinning kallas det väl?



Just nu ligger det två trötta men nöjda hundar vid mina fötter.....för idag har det körts hårdträning.



Det är såå himla gött att vara ute i skog och mark och låta hundarna få sin väl behövliga hjärngympa.



Att se hur lyckliga hundarna blir när de får jobba, gör mig precis lika glad.



Även jag känner mig nöjd med dagen. 
Vi hoppas på att du får en härlig helg. 

Kram från mig /Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: