Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 30 mars 2018

FRIHETSKÄNSLAN ÄR GULD VÄRD!

Har i stort sett bara gjort det jag tycker mest om dessa dagar... varit mycket ute tillsammans med både hundar och hästar. 


Naturen ger en sådan frihetskänsla, bara att kunna vandra, utan egentligt mål, andas in den friska luften och tystnaden som finns runtomkring,ger ett sådant lugn. 
Naturen finns där för alla och den kostar inte en nickel...kan det vara bättre?  





Sätta mig på en sten och betrakta vad jag för tillfället har framför mig. 


Det kan vara ett par fåglar, några får en porrlande bäck ... ja där finns alltid något att titta på för betraktaren.



 Här var det jag som blev betraktad av en flock av gårdens ulltottar.... ja det gäller att ge och ta!   



Ordet stress existerar inte men här finns något som kallas lugnet.... något som nutidens människa håller på att gå miste om i denna stressade värld.
Det materiella tycks vara viktigare, men till vilket pris?.... många gånger till ett mycket högt pris "hälsan!" 

Kram från mig till dig /Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: