Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 27 mars 2018

POLKAGRIS MARÄNGER

Har varit och köpt jord för jag tänkte plantera lite fröer...men det stannade vid tänkte.
Lusten liksom bara försvann då vi åter fick  snö igen  och inte blir jag gladare över att det ska komma mera av denna varan!!! 
Vill inte ha mera snö, men vad hjälper det vad jag vill?? 



Så istället för att plantera, blev det något helt annat..... bakning, ett sätt att trösta mig på då inget gick som jag ville.....eller var det sötsuget?... hi,hi!
Strunt samma för maränger med polkagriskross  skulle det bli och det blev det. 
Hade inte barnbarnen varit så stora, då hade det också blivit påskkycklingar i maräng....men,  men den tiden är förbi! 

                  

Oh ja!... gud sååå gott det blev! 


Så lite positivt med snön , blev det allt.....för ingen snö, hade varit lika med inga maränger.

Kram från mig till dig/Ingela


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: