Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 17 mars 2018

HÄSTAR, ULLTOTTAR OCH SPINKAR

Snöflingorna dansar runt här,samtidigt som solen skiner,fullständigt galet!! 
 Jag vill verkligen inte ha mera snö ... men det struntar den där kung Bore i!  



Isande vindar, men de är bara till att trotsa och ge sig ut.  
Lever man lantliv som det heter.... då finns det inget som heter inneliv, även om jag har haft stor lust till det.... en dag som denna.   






Tappade räkningen på vänderna som jag har ränt till vedboden och även på spinkarna som jag har plockat ut ur händerna.   


Styrketräning?...tror jag nog att en har fått idag och lite där till. 



Jag är lite fundersam på om den här ulltotten Astrid har haft herr besök på rummet,  trots besöks förbudet? 
Hennes svullna juver gör mig betänksam och   
då stämmer inte min beräkning på din lammning hmmm???  
Ja den där ungdomen är inte lätt att hålla rätt på!...jag hade behövt ha ögon i nacken hi, hi!! 




Åter tid för att slänga ett par klabbar i brasan. 

Kram från mig till dig /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: