Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 mars 2018

SÖNDAG

Ja så har det varit söndag och tänk jag har tagit mig igenom ännu en söndag. Det där med söndagar har jag alltid haft lite svårt för.....fråga mig inte varför, för det kan jag inte svara på.

Vaknade den här söndagen av gälla skrik ute ifrån hagarna.....tranorna var komna, inget vackert läte ,men underbart på sätt och vis.
Jag längtar så efter våren, så detta om något är väl ett gott tecken, så här på en söndags morgon. 



Har även denna söndag luftat stallets pensionär, så det blev en härlig tur för båda oss pensionärer....att sedan få höra koltrastarnas serenader högt uppe i grantopparna , gjorde inte söndagen sämre.


Så söndagen blev till något bra ändå, hur det en är så kan ingen dag bli annat än vad jag själv  gör den till.


Kram från mig till dig /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: