Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 9 februari 2018

UPPLADDAD MED MASSOR AV ENERGI

Sol, ledig och inga stall sysslor bättre dag kunde jag inte önska mig.
Annika fixade stallarbetet, en har gått och fått det bra.... jag bugar och bockar!!




Ulltottarna blir rundare och rundare om de små  magarna, men ännu återstår det en o en halv månad innan det är tid. 


Om det går som beräknat. 
 En både orolig och spännande tid väntar.....men helt underbar.



Jag har utnyttjat varje sekund av min lediga dag .
Ledig dag ?? ....hade du inte gått i pension  undrar du?
Jo men visst är det så, men jag har massor av energi och den måste ju göras av på något.....hi, hi!!!! 
Så en arbetshelg blir bra. 


Kram från mig /Ingela 

1 kommentar:

  1. Åhh du får gärna skicka hit lite av din energi! Jag går lite på sparlåga här...
    Söta ulltottar och ha en skön helg nu Ingela.
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: