Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 15 februari 2018

GÖR SOM KATTEN!

Kom hem till  sol och ett fint stall, som var både mockat och alla boxarna var ny ströade.... det hade Annika fixat.  



Så jag gjorde precis som katten, lapade  i mig  av solens värmande strålar.....



Fortfarande ligger det fläckvis med snö här, så ulltröjan och vantarna gäller....när jag går på långtur med hundarna ännu  har vi vinter.  






Det var ett gäng nöjda hästar som gick in i sina boxar ikväll, jag tror mig  höra,  hur de gnäggade  ett tack till dig Annika! 


Dax att gå en sista runda ut i stallet , innan sängen kallar på mig.
Så godnatt mina vänner, imorgon en ny dag.
Kram från mig /Ingela  


1 kommentar:

  1. Ja man borde göra som katten...bara ligga på ett varmt och skönt fårskinn hela vintern! Vi är lata och bekväma båda två men hon är nog värst!
    Härliga bilder du bjuder på som vanligt :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: