Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 25 februari 2018

PÅ HÄSTRYGGEN

Helgen har blivit precis som jag önskade mig, har bara gjort precis det som  jag har haft lust till. 


Flera ridturer i det underbara vädret har det blivit. 


Om det är jag som har rastat hästarna eller tvärtom... ja den frågan, spelar egentligen ingen  roll...huvudsaken är att vi har haft roligt.


Ja så gick denna helgen och snart är denna månaden slut..är det klokt? 



På byltad som en Michelin gubbe, men vad då?... frysa skulle jag då rakt inte göra. 



Har du haft en skön helg?  
Kram från mig /Ingela 

1 kommentar:

  1. Så himla mysigt det ser ut! Låter som du hade en skön helg och snart stundar en ny, härligt!
    Nu ska jag i snöyran skutta ner till stallet och kolla på 2 ulliga nykomlingar, lycka :)
    Ha en fin dag och ta hand om dig...
    Kram Titti

    SvaraRadera

Kommentar: