Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 8 februari 2018

TOG VARA PÅ GÅRDAGEN

Så otroligt mycket man hinner, när man inte har planerat sin dag! 
Igår var en sådan dag, då jag hann med allt jag ville och lite till....vilket hör till ovanligheterna!!
En härlig känsla.



Gäster, stall sysslor, städning, veckomiddag och ändå hann jag med massor med utevistelse....inte illa eller hur? 





Jag tog mig i kragen och fick gjort det som jag har dröjt med in i det sista, att fylla i blanketterna inför kommande slakt.
Lika jobbigt varje gång, inget som jag vänjer mig vid, men det är ett måste.
Jag ser det som ett bevis på att jag älskar varenda en av mina ulltottar och tänker på att jag har gjort allt för att de ska ha ett gott liv här på gården.

Idag blir det bara det vanliga här hemma och sedan annat jobb.
Du får ha en skön dag, vi hörs!

Kram från mig/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: