Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 6 februari 2018

HANDLA PÅ NÄTET

Ja det passar mig, slippa fara iväg det är bara till att sitta  uppkrupen hemma i soffan med en mugg kaffe.... 

 ....för att sedan sväva iväg till den ena butiken efter den andra....utan att lätta på ändan!!



Inredning, kläder, häst/får prylar m.m. ja det blir både sådant som jag behöver och det jag inte behöver, kanske mest det sista nämnda hi,hi!!!
Men vad då, jag lever bara en gång och då ska det banne mig, vara kul att leva!



Nu väntar jag på,  att ett gäng med kuddar ska hitta hem till mig. 
Spännande väntan,  visst är det roligt att packa upp paket?  

Kram från mig/Ingela



1 kommentar:

  1. Ja nog är det roligare att få paket än räkningar hi hi...just nu beställer jag fröer! Ska bli kul och se vad du hittat för fint :)
    Kramis i snön från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: