Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 10 september 2017

VARENDA MINUT.....

....har jag utnyttjat idag, här skulle ingen tid gå till spillo. 
Undrar om hästarna hade samma känsla som jag när de släpptes ut i morse..... glädje enda ner i tåspetsarna, jag tror nog det...men så klart ner i hovarna. 
Vad vi gladdes åt?...jo  solen!!! 



Otroligt att ha en skugga som sällskap, det var allt bra längesedan som hon gjorde oss sällskap på turen..... men du kan tro att hon var välkommen. 



Hög höstluft och sol, det kunde knappast bli bättre. 



Sista dagen för vår lilla gäst att insupa lantluften här hos oss. 




Det blev både tomt och skönt när hon hade åkt hem.... för två hundar är alldeles tillräckligt att gå på tur med. 
Träningen av Estelle har legat på is under dessa dagarna, men nu tar vi tag i det igen där vi slutade.....med apporteringen och spårning. 



Vi är lika taggade på att få komma igång.

Dagen räckte inte riktigt till med allt jag ville, men du det kommer en ny dag imorgon. 
Känslan av att ha friheten varje dag, då jag slår upp mina blå, kan inte med ord nog beskrivas..... det är en sagolik känsla. 
Kraam Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: