Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 29 september 2017

LJUSROSA TONER!

Nu går livet i rosen rött, nja inte helt riktigt närmast i ljus rosa toner. 



  Oh!... vad livet är gott, jag har inte vunnit någon stor kova, nej bättre upp!!!
Jag känner en sådan inre harmoni och lugn i kroppen när jag slår upp mina blå, friheten att göra precis vad jag vill gör inte saken sämre. 
Skäms nästan att säga det,jag som har hela dygnets timmar till förfogande önskar att det innehöll lite fler...för jag har så förbaskat mycket som jag vill hitta på.  



Varken pengar eller prylar  kan uppmätas med dessa känslor. 
Livet är inte alltid rosenrött, det ska gudarna veta, det  kan snabbt gå över till mörka toner...... så jag njuter av varje sekund....som livet bjuder på just nu.  
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: