Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 24 september 2017

SÖNDAG MED MILJÖTRÄNING

Estelle har idag varit på upptäcktsfärd tillsammans med mig. 
Det blev ett besök på min före detta arbetsplats..... spännande det där med att åka hiss, ny miljö och nya människor.... jag tycker att hon klarade allt med bravur. 
Efter ett par timmar var vi hemma här på gården igen, en trött liten hund var det som jag kom hem med .... det tar på krafterna att miljötränas Estelle. 

Nu kommer värmen, den som vi skulle haft för längesedan.....tänk det blev fika utomhus, helt otroligt efter ha levt med regn och åter regn!    




Höstgryta på rådjur, var kanske lite opassande en sådan här dag....men så fick det bli. 



Efter att ha gått en skogstur med hundarna, smakade höstgrytan bra trots sommarvärmen..... skogsluften suger sägs det och nog stämmer det med tanke på aptiten jag hade.  





Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: