Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 16 maj 2014

Avkopplande efter dagens arbete!

När jag kom hem efter jobbet, tog jag.... märk väl en hund och gav mig ut i vida skogen. Jag behöver tystnaden efter en arbetsdag, detta är avkoppling..... bara jag och hunden i en underbar natur.

Lingonriset blommar för fullt, så på sensommaren hoppas jag att det också blir gott om bär. Det såg sämre ut inne i blåbärsskogen inte lika rikligt med blommor.
      
Inne i skogen där jag hoppas kunna plocka blåbär till sommaren...... om nu inte frosten har gjort skada!
Smultronen klarar i regel det mesta och blommar för fullt.


En övergiven jordkällare, som har betytt mycket för någon...när det gäller förvaring innan kylskåpets intåg. Skulle varit intressant att veta vem denna någon var!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: