Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 2 februari 2024

Det blir inte alltid vad man har tänkt sig.

När stallkatterna har gått in på sitt rum i stallet, då är det  kväll, ja alla har vi våra rutiner!


 
Fari har sitt sätt att säga godnatt till mig på, en blöt godnatt puss varje kväll är viktigt för honom.



Dagen blev inte vad jag hade tänkt mig. Min tanke var att ge mig ut på en avkopplande ridtur i skogen. Blåst och regn gjorde att av ridturen blev det inget! Bara till att hoppas på bättre väder en annan dag. Det blev bullbak istället, så nu finns det fika bröd i frysen.




Sedan blev det en loppis runda. Det bästa med den rundan var att jag kom tomhänt hem, skön känsla! Roligare att gå på loppisar i Danmark.

Kram/Ingela








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: