Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 14 februari 2024

Som vilken annan dag som helst!


 Firar du alla hjärtansdag?

 Jag själv tycker om att glädja någon vilken annan dag som helst under året. Så något speciellt blir det inte här idag.



Möjligtvis blir det isåfall några extra äpplen åt djuren…. 


Jag var så sugen på fastlagsbullar, hade både grädde och mandelmassa hemma men inga kardemummabullar. Så det fick bli till att baka, för är man sugen så är man. 







Då J. och en av döttrarna har fått en släng av min förkylning, så det blev ingen vecko middag i denna veckan heller. Imorgon ska jag tillsammans med ett av våra barnbarn på loppis runda. Om det blir något med hem, ja det återstår att se!



Hann med att göra vitrinskåpet till dockskåpet nästan färdigt idag, det enda som fattas är gångjärnen till dörren. Jag får klura ut hur jag ska kunna fixa till ett. Får lägga ut en bild på det i ett annat inlägg. Nu är det dags att ge alla djuren sitt foder inför natten.

Kram/Ingela


1 kommentar:

  1. Ja det blir så mycket ståhej runt just EN dag när man kan fira lite då och då istället :) Mysiga fårbilder du bjuder på...
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: