Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 26 juni 2021

SÅ LÄGGER JAG DENNA MIDSOMMARAFTONEN I MINNES ASKEN.

 Midsommaraftonens väder blev precis vad jag hade önskat.

Inte för varmt, utan så där lagom och inget regn som det brukar vara….alltså slapp jag hoppa omkring i gummistövlar till ”små grodorna ” !!Potatisen färdiga för att grävas upp, premiär till midsommar.



Äta utomhus just den dagen vill man ju, att sedan knotten såg oss som ett dukat bord, ja det tillhör väl också midsommar!!


I år blev det med barn och barnbarn, nästa midsommar även med ett barnbarnsbarn….ops det var ett långt ord!!


Nu lägger jag dessa härliga minnena i min minnes ask, som snart är överfull!

Kram från Ingela 



1 kommentar:

  1. En härlig och fin sommarask att spara med fina midsommarminnen!
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: