Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 22 juni 2021

FINA SOMMAR HOVAR!

 Det gäller att uppföra sig i kön, vilket denne killen hade lite svårt med!


Ja nu har alla hovarna snyggats till på alla hästarna, av vår duktiga hovslagare.Både jag och hästarna är som vanligt nöjda.

Liten som stor fick fixat sina hovar.



Sedan en tur in till byns apotek för att hämta medicin till en av hästarna, inget som går på högkostnadsskyddet. Så jag bad även om ett paket makaroner till dagens meny för oss, men expediten tittade bara frågande på mig….förstod inte mitt skämt!

Ja det var några glimtar ifrån min dag.

Kram från Ingela




1 kommentar:

  1. Ja ibland får de fyrbenta bättre fotvård än oss :) Ja inte är det billigt heller så en midsommar med en stuvad makaron känns ju som en höjdare ha ha...
    Jamen allt det bästa till våra djur, eller hur?
    KRAM från Titti

    SvaraRadera

Kommentar: